HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)

HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

måndag, januari 09, 2012

Så här ser det ut framför min bostad nu. 
Här var det förut bara skog.
 Bor på 5te våningen i huset ni ser bäst.
 Gråter mig till sömns varje kväll. 
Tröste mig den som kan!!
Som tur är har jag en hygglig utsikt mot
fd I3-ladan här. Ska ha varit stall under kriget
menade en granne!?

---------&--------
------------&-----------
Filmen om George Harrison har jag sett. 
Och rekommenderar! 
Mycket heltäckande om en enskild
och mycket sympatisk medlem i Beatles. 
En stor tänkare, därtill. Kan man förstå!
------------
Har jag prenumererat på i många år. En pärla.
Gör detsamma! Ni kommer ej att ångra er!
Alltid mycket fina bilder!!

------------------
Efter att ha blivit sårad låg han i koma åtta dagar
och vaknade upp den 13 mars, den dag på kriget tog slut.
Simo blev 96 år!!