HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)

HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

lördag, mars 15, 2008

Jag kan inte konkurrera med "fina fotograferna", med dyra kameror. Utan får försöka hitta spännande vinklar och motiv. Här tycker jag mig ha hittat en rolig vinkel. Som knappast är användbar när grönskan kommer. Till höger står KARL XIV JOHAN. Han som förr var örebros ståndaktigaste person. Där står han dag ut och dag in, med en krona i näven. Men går aldrig in!
Detta skämt förstod man förr. Dels för att man fick något för en krona. Dels för att EPA låg mitt emot.
--------------&------------
Jag +ar än en gång för Photoshop Elements 6. Det är nog det bästa program som gjorts. Och jag menar så här: Alla har vi väl nyttjat något Adobe-program gratis!?
Varför inte betala och honorera företaget som omväxling. Dom är värda det!
Tech World ger Elements 6 hela 94/100 i poäng. Det är ovanligt. Och man kallar det för en "Grym lättversion".