HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)

HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

fredag, maj 04, 2007

Herr Knipa med sina (två fruar?). Eller om en bara är älskarinna.... Tror inte jag stör dom för nästan alla bilder har full zoom (12 ggr, 432). De sätter inte bo i vassen utan i trädhål eller stora holkar. Mästare är man på att simma snabbt under vatten. Den här hannen tycker jag ser ovanligt svart ut i teckningen!?


Så håller jag hårt på Sagolena Royal till helgen. Hårt, hårt, men ändå lite mjukt, håller jag på henne. Tycker att nu har vi haft 80%, eller mer, av manliga ledare i evigheter. Dags att vända på kakan! Jeppen bredvid vill vi väl inte ha i europa-politiken!? Make love not war!! Mig skulle det inte göra något om världen styrdes av kvinnor detta århundrade.