HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)

HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

måndag, december 10, 2012

Pub med klass!! 


--------TALLINN MED PETERS BUSS-------
Peter kan jag rekommendera! 
Kunnig och underhållande!


..........
Dock får man se upp med knarkarna.
Den här tabellen har hämtat från en ny artikel i SvD

-------------DIVERSE KLIPP-----------
Allas vår Carmen.
----------
Palme retorik, inte så tokig!?
-------
Den enastående Henrik Schuck
Med 700 böcker och större uppsatser!
-----
Detta är även min mening:
Tyskland, uber alles!!
En revansch!
------------------
Det som får mig att lämna ett seniorboende är realiteten att här ska man kunna bo
tills man uppnått full galenskap. Och även därefter.
 Hemtjänsten kommer tre gånger om dagen och plockar upp i vansinnet.
Jag har varit flera gånger och kollat läget på Brolyckan....... Samma sak där!
Bland många fina och trevliga människor huserar punktvis rena knäppgökar.
Personer utan minsta hänsyn.
I SvD i lördags har man en stor artikel om 55+
Bland annat upplyser man om detta icke oväsentliga beklagliga faktum.

.......
Jag har konsekvent sökt bostad på översta våningen.
Kan inte riskera en galen granne till....... ovanför.
Där är jag miljöskadad.......
Dit jag flyttar finns det ingen på sidorna heller.
Plus att själva området verkar lugnt. Det är nära till Oru och Musikhögskolan.
Jag får större till samma pris och det är grann-gemenskap på öppna ytor.
DOCK KOMMER JAG ATT SAKNA MÅNGA HÄR.
TILL DOM DENNA BILD!