HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)

HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

måndag, maj 28, 2012

Jag lägger till detta i efterhand på kvällen.
För det var en så stor upplevelse. Musikhögskolan bjöd på
 lunchkonsert. Trion hade haft Master-class tidigare idag.
Om ni inte begriper hur stort detta är
så kolla touren här 

-----------VENAHÖJDEN 26 MAJ ca 19:30----------

-----------LYCKATS UTAN LÅN----------
 Lilla Anna fick vara med i stora fina Di förra veckan
Vilken tjej!!

 --------------GREKLAND------------
Vad mycket fint som kommit från G.
Men hallå! 
Det var före den s k Jesus Kristus födelse.


 -------------------BRA LÄGE---------------
Något för mig och andra som terroriseras av en granne.
Min går inte att tala med! Och är antingen mentalt sjuk
eller visar ytterst lite hänsyn.
Man får samma svar hela tiden. "Jag måste få göra som jag vill"
Jag tror, att om denne förvirrade människa bränner ned hela huset. 
Och sen överlever. Får man höra: "Jag måste få .............."

 -----------------FRÅN SENASTE KULTURVÄRDEN-------------


-----------HJALMAR BERGMAN----------
 Han blev bara 47 år. Men här vilar han fint. I evighet.
Och landets näst störste dramatiker var han. Efter Stri.