HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)

HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

måndag, september 12, 2011


Var hos tandläkare på Sofia och det blev tal om hästar. Både tandl och syster var ibland sadelburna (svenskt ord?) ......Och vi språkade livligt (jag åtminstone) om detta sköna djur.
Så kom jag att tänka på att jag inte har samlat mina hästbilder.
Nu har jag satt en länk på detta bland de andra länkarna till höger.
Ska samla pållar där.
Sätter även en länk här HÄSTAR

-------------Det här är ju även min klippbok-------------
Därav denna personliga notering om prof Kock.
En man vars operationsmetod hjälpt mig mycket!

-----------

---------------------EKONOMI----------------

-------------DÅLIG ANNONS-----------
Läs dom sista raderna, vilken skönmålning.
Komiskt, patetisk, överdrivet!!

------------------&----------------
- Vad är det för idiot som har placerat er här mitt i natten?
- Kapten, herr löjtnant.
- Nå, då får ni står kvar.
Men ni får en veckas kompaniförbud för att ni kallat kapten idiot!