-----Från verkligheten och fantasin-----

-----Från verkligheten och fantasin-----
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

måndag, mars 14, 2011

Jag läser Job i Bibeln och han är en tröst.
Det är stundtals rolig läsning mitt i bedrövelsen.
Till slut blir han 140 år och mätt på livet.
Döden strök förbi mig och sa:
"Nästa gång blir det en hårdare tackling. Kanske den sista.
Kom ihåg att jag aldrig blir utvisad"


------------------
Det blir bara lite text nu.
Har nyss varit på en stor undersökning där man tittat
på insidan. Utsidan av mig är inte vacker. Men det var inte insidan heller.
STORT TACK TILL AVA Örebro.
De mest omtänksamma människor man kan tänka sig!
-----------&------------

-------------------------------
VEM RINGDE.SE
Listar oönskade uppringare