HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)

HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

måndag, januari 31, 2011

-Med kinesiskans hjälp kom jag sen till Singapore
utan pass och pengar står jag på ett torg

när en man i guldgaloner plötsligt fram emot mig går,

Sveriges konsul, kapten Fredrik Adelborg.

.........
Lyssna till FREDRIK ADELBORG
Vilken militär-överklass-svenska!!
Man tror att det är Hasse Alfredsson.
Adelborg på Wikipedia-----------------TEMA: BILAR---------------

BILAR OCH PIPRÖKNING
Och mycket annat

........
BENSINMACKAR
---------------USA problem--------------
----------------------
Di idag har en stor artikel om vissa svenskars nya huvudvärk.
Girigheten rättar sig själv.....
Temporärt, tror jag.
..........
Blir det fler jobb i Sverige, då?
Nej, knappast. Wallenberg håller med!?
Inom högteknologi och marknadsföring kanske.
Men i övrigt måste staten sträcka fram ett
allt bredare ryggstöd för sysselsättningen.
Länk----------WEBBLÄSARE--------
Jag rekommenderar FIREFOX 4 och CHROME.
Den senare använder jag dagligen sedan ett halvår, toppen.
Enkel och snabb. Med snabblänkar under adressfönstret och direkt
sökning i detsamma.
IE9 tror jag kommer bli bra. Men det är ju MS och vi entusiaster
gillar inte riktigt dom.