HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)

HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

torsdag, september 30, 2010

Det här känner jag igen. Man pratar med datorn. Skäller eller berömmer.
En dator har har verkligen mycket att göra. Och det vid olika tidpunkter. Oberoende av vad människan som sitter vid den gör.
Den kan vara jäktad, slö, seg, trilskande som ett barn.
Det här blir min sida nr 700. Sverige har gått från val till kval. Jag bryr mig mindre om politiken för var dag. Och mer om korna på kullen. Men ekonomin kan jag inte släppa. Idag hände nåt roligt på börsen. Det var nämligen jag som satte dags-lägsta kurs för Kinnevik A (140,10). Längst ned i V-et finns ett köp och det är mitt. Fick bara igenom en liten post, men ändå. Ensam segrare, så att säga.
---------------------
Nu kommer jag att sluta med denna sida. Men den får stå kvar för den ligger så högt i Google-ranken.
Och möjligen att jag droppar något då och då.
Möjligen startar jag en sida med ekonomi-tankar.
Bye bye!