-----Från verkligheten och fantasin-----

-----Från verkligheten och fantasin-----
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

söndag, augusti 09, 2009


Vi har vita näckrosor i lilla dammen här. Men att få det vita snyggt och inte utbränt. Ja, det är en konst. Ingen kamera under tio tusen brukar klara det. Här är jag inte nöjd, men något sånär belåten.
----------&----------
Ägna någon minut till att läsa och begrunda detta! Utdrag ur en stor artikel i DN härom dagen.
Det är otäckt men sant. Jag är övertygad om att det sker en hel del utpressning
med det här som bas.
Själv kanske jag skulle pröva. Sänd mig en femhundring i månaden och ni slipper bli kallad pedofil, alkajda-informatör och talibankramare. Med smaskiga detaljer.
-----------&--------
Så tvingade min bror på mig en bok. Och den var bra. Till och med fantastisk!
Läs den, häpna och tappa er stöddiga min!
VÄGEN/CORMAC McCARTHY