-----Från verkligheten och fantasin-----

-----Från verkligheten och fantasin-----
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

torsdag, mars 12, 2009


Här till höger har mången I3 soldat legat och kravlat.
Nu är det grodornas tur.
Och granater kan man hitta.
Kommunens vintertips om Rviken
Man glömmer lätt hur jävligt det såg ut tidigare,
här några bilder.

---------------&--------------
Jag måste berömma Stadsbiblioteket! Den här boken kom ut helt nyligen. Jag skrev inköpsförslag för bara några dagar sedan. Och idag har jag den! Applåd!
------------&------------
Vad är nu det här?
Jo, bakom ryggen, när jag sitter vid min dator, har jag ett arbetsbord och ännu en dator. Och bredvid denna en storformatskrivare. På bordet till vänster står min köksradio. Den kan göra mp3 av allt som sänds, eller spela in från CD. I ett knapptryck, alltså, in på USB-minnet som ni kanske ser sitter på mitten. Så flyttar jag minnet till denna dator och e-postar de senaste melodifestival-låtarna ut över världen. Inga nedladdningar från någon piratbukt!! Skämt åtsido. Jag tycker man borde ägna sig mindre åt skruvade rättegångar och mera åt att skapa ny och bättre teknik!!