-----Från verkligheten och fantasin-----

-----Från verkligheten och fantasin-----
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

tisdag, mars 18, 2008



Jag vill ogärna ha något folk i mina översiktsbilder.
Står och väntar, men behövde inte vänta länge 15/3, mitt på dagen. Här gives exempel på barn som varit på Arbetshuset.

ARBETSHUSET

SLOTTET
-----------------&---------------

Så lägger jag mig i storpolitiken igen. Om nu Tyskland och Ryssland börjar gänga sig så smått. Så måste vi vara med på kalaset. Jag ser en hel del på BBC-World och där dyker det upp reklam för Ryssland. Gång efter annan. Man marknadsför sig hårt. Och det kommer gå bra. Mest för att jänkarna är så upptagna av araberna. Och att man är tagen med byxorna nere, ekonomiskt sett. De har inte tid att lägga tillräckligt med grus i björnens maskineri.
Sedan får vi skaffa samma valuta som Tyskland. Jorå!!
--------------&-------------
SÅ GLÖMER NI VÄL INTE BANKSY