-----Från verkligheten och fantasin-----

-----Från verkligheten och fantasin-----
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

fredag, januari 18, 2008



Som vanligt har jag bett min morgonbön, som går så här: Gud låt mig slippa höra en massa skit om Kenya. Jag bryr mig inte ett skit om Kenya. Jag känner ingen som bryr sig ett skit om Kenya.
Vidare.
Låt mig slippa höra en massa skit om Kosovo. Jag bryr mig inte ett skit om Kosovo. Jag känner ingen som ....... Så fortsätter jag räkna upp alla länder och folkslag som jag inte bryr mig ett skit om. Det
kan bli mycket men min religion kräver uppoffringar.
Gud, låt mig i stället för höra något kul om Kumla. Eller något nytt om Nora. Eller läskigt om Lindesberg. Där bryr jag mig i alla fall lite. Jag var på Skoindustrimuseum i Kumla.
Det var intressant.
KUMLA JUST NU
TRE TRÄSTÄDER
LINDESBERG