HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)

HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

tisdag, november 13, 2007

ADDIOPIZZO

Idag är jag på dåligt humör. Därför ska jag utmana både Maffian och Nassarna. Att man måste betala för "beskydd", som i södra Italien är en modern skandal. Förekommer ju även i Sverige. Här har jag en idé!
NÄR DEN HÄR INSATSSTYRKAN (SOM EU HAR) INTE BEHÖVS FÖR FULLT. KUNDE DEN VÄL JAGA MAFFIAN.... PÅ BEGÄRAN AV DET UTSATTA LANDET.... ATT POLISEN INTE TÖRS, KAN MAN FÖRSTÅ. OM DOM SITTER I SAMMA STAD MED BARN ETC.
----&----
VÅRT FINA KONSERTHUS HAR UPPLÅTITS FÖR SVENSK HISTORIAS STÖRSTA SKAMLIGHET.
------------
OCH ÄVEN FÖR SSS
SOM TYCKS LEVA VIDARE. (som lever och har hälsan, tänkte jag skriva. Men den mentala hälsan fattas säkert)

HÄR KAN NI KÖPA LITTERATUR OCH REGALIA
------------&-----------
Jag har nyss läst Jordbruens bok och den ger nog en bra bild av hur lurade de SS-frivilliga var. Och som enskild upplevelse av kriget duger den bra. Rekommenderas
----------&----------
ENLIGT MIN MENING BORDE FILMEN "UNDERGÅNGEN" VISAS I ALLA GYMNASIESKOLOR
-------&------
Något glädjande ska jag väl komma med!? Jag tar bort de där fåniga bilderna till höger på sidan. Och skriver en betraktelse i stället. Som ska dyka upp med 1-2 veckors mellanrum.