-----Från verkligheten och fantasin-----

-----Från verkligheten och fantasin-----
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

fredag, maj 25, 2007


Det här var, ta mig fan, det värsta jag läst på länge.

Vad skönt att vi inte har sådana problem i Sverige, ännu. LÄNK TILL ARTIKEL I SvD
Och ingen Camorra att tala om heller
, ännu.
------------------&-------------------
Så har det växt upp ett nytt hus vid I3. Det kommer att bli ett livaktigt område här! Roligt!
Örebro kommun har en bildbank. Men den rekommenderar jag inte! Kolla bilden bredvid. Skulle ni vilja gå runt i ett detta lutande hus. Möjligen är det frågan om humor?


Här bjuder jag på en bild från min enkla men trevliga Pentax A20. Börjar tycka att 10 mpix inte är så dumt. Bara ljuset finns. Och nu kommer 12 mpix hos Panasonic.

Så en bild från NG. Dom är naturligtvis bäst. Men spelar ensamma i en högre division. Och ibland är inte det bra heller. Dock har vi finfina bilder här: NG Places.