HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)

HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

fredag, maj 11, 2007

.
Kan inte säga att jag gillar bredbild. Vi fick TV 1957 i min bardom och så har man vant sig vid det knubbiga formatet. Jag vill inte lära om!!
TV HISTORIA

Lilleputttåget på Stora Holmen (korrekt stavning, annars blir det ju Lilleputt-åget, vad är det?).

DET ROLIGA HÄR ÄR KANSKE ATT DOM ÄVEN KNÄPPER MIG.... FÅR MAN TA BILDER HUR SOM HELST PÅ FOLK OCH FÄ!?
JA, DET FÅR MAN. MEN INTE PUBLICERA UTAN MEDGIVANDE.
DOCK HAR JAG INGET MEDGIVANDE HÄR.
DET FINNS NATURLIGTVIS EN GLIDANDE SKALA. OCH EN OUTTALAD ETIK.
(Men det är klart...om man träffar på Statsministern bakom en buske...med byxorna nere... tillsammans med Jonas Gardell...så frågar man inte om man får ...... ......?)