HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)

HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

tisdag, oktober 03, 2006


Modernism är ett stort begrepp. Och spännande som få. Särskilt när det gäller arkitekturen. Barcelona tror jag är en föregångare i denna genre. Med sina två världsutställningar som grundpelare.
HÄR ETT LITET FREE CLIP
Så har jag ffg blivit uppraggad av en storbröstad snygging med djup basröst. Och som nog
står och pissar. "Hello grandpa, what do you want?....." Jag vet att jag tittade för länge, men det var mina dåliga glasögons fel. Och inte av någon sexuell nöd. "Nothing......much". Fick jag till det. Jomän, där fick jag till det !! Hon/han/den/det traskade vidare.