-----Från verkligheten och fantasin-----

-----Från verkligheten och fantasin-----
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

torsdag, september 07, 2006


Ett riktigt maffigt skrytbygge har växt upp i Västerås hamn. VÄSTERÅS MÄLARSTADEN. Med fin skyline och allt man kan tänka sig av variation och fantasi. Jag är imponerad! Det är tjusigt och nära till naturen. Och badvatten och småbåtshamn. Samt nära till huvudstaden med tåg (55 min). Som i Stockholm men billigare och bättre, säger man. Jag tror dom!

DE SOM ÄR NYFIKNA PÅ DIV. UTFALL AV FOTOREDIGERING SKA TA EN TITT HÄR ARTIST2DESIGN

MER OM BILDBEHANDLING PÅ MODERSKEPPET


SEDAN BJUDER JAG ÄVEN PÅ DENNA BILD. ENKELT, STILRENT OCH SNYGGT. I EN TID SOM ANNARS VAR ÖVERLASTAD MED LULL-LULL. GULD PÅ SVART BAKGRUND BLIR SÅ JÄKLA BRA.
SOM AV EN HÄNDELSE GER JAG DENNA LÄNK