-----Från verkligheten och fantasin-----

-----Från verkligheten och fantasin-----
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

onsdag, augusti 09, 2006



Även lite sumpig mark kan vara vacker, eller? Och här håller denna trevliga dam till. Är man bara lugn och tålmodig kan man klappa också. Det verkar faktiskt som hon vill prata med en, utan bröd. För det får dom inte av mig.

Så tipsar jag om PROTOPAGE V2
Verkar bra och cool, kan man nog ha användning för.

Med dessa bilder från/på Svampen (200 m från min bostad) slutar jag skriva reklam om Örebro. Ni är trötta på ämnet !?.......Denna kväll har jag som vanligt tagit en tur genom Stadsparken. Där var ett rysligt oväsen. Och på Stora Holmen fick man inte gå pga Tomas Ledins närvaro tvärs över vattnet. Dom som gillar honom bör registreras och erbjudas psykologhjälp! Förra veckan var det Christer Sjögren, och dom kan man nog inte ens hjälpa.