-----Från verkligheten och fantasin-----

-----Från verkligheten och fantasin-----
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

tisdag, juni 20, 2006


Här en bild från kullen bredvid dammen som sothönsen har. Dom övervintrar, så vi håller kontakten, men nu släpper jag detta. Och övergår till racing. Titta in på ROYAL ASCOT, en sida med stil. Där är det skillnad på folk. Hela fem prisgrupper finns det. Från 58 pund och ned till 7 pund. Och för 20 får man tillträde till "Silver Ring" som brukar var långt ned i kurvan, utan minsta möjlighet att se målet. Två dagar är reserverade. Går inte att komma in även om man tömmer spargrisen. Spel till tre lopp på ATG. Jag ska säga som det är, de flesta som på högre nivå administrerar travsporten är galoppfans. Och enligt min mening är galoppen den riktiga hästsporten.
Mitt tips blir Distinction 9/4 vilket ju är 13/4 och sen är det bara dividera.

Så +ar jag i allra högsta grad för "Den predikande räven"
Snåriga lagar man hade på medeltiden. Vilken humor som bilderna visar !! Korta informativa texter.