-----Från verkligheten och fantasin-----

-----Från verkligheten och fantasin-----
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

onsdag, april 13, 2005

Tack vare att allt finns på nätet, så vet jag nu datum när jag såg och hörde Jimi Hendrix:

Mariebergsskogens Folkets Park, Karlstad. 670520.

Efter mycket problem med tekniken, bland annat en ny grej, en pedal (heter det VAVA), kom man igång. Jag minns att det inte imponerade på mig. Vi hade lite eldvatten med oss och gick ganska snart ut i buskagen. Men det var något underligt med killen och det drog mig tillbaka. Det var mest hur han såg ut. Som ett UFO. Och det lät utomjordiskt. Jag tror vi var eniga om att detta var skit. Jag tar tillbaka allt och påstår motsatsen.

SIDA OM JIMI HENDRIX