HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)

HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

tisdag, maj 27, 2003

Nu sitter jag med en Java Aplett och prövar web-design. Tänker nu syssla med det jag gillar, detta med en nådig nick av lärarna. Jag är pålitlig. Såg en jeppe i Computer Sw som kallade sig "Interaktionsdesigner". Kanske något för mig. Esteten. Och så fortsätter jag med mitt lönande extra-knäck. Det pågår ju ett gigantiskt bondfångeri på travet nu. Lite marknad för en gammal skeptiker, som även jobbat med hästar, och suttit i vagnen. Samtalat förtroligt med många travtränare. De är ju mer i händerna på ägarna än många tror. En gång i forntiden var doping ett problem. Nu är det planering om man ska vinna eller inte. Väldigt ofta är det inte vinst som gäller (prepare, järnskor, saltsten-hink med vatten) osv. -------------Men solen strålar nu, över ond som god, i vårat vackra land. BÄSTA TRAV-TIPSSAJTEN