HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)

HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

torsdag, april 24, 2003

Var nog för dåligt förberedd vid Wordprovet i förmiddags. 75 % rätt kanske.
Det är stressande för mig att sitta i en sal, nu på gamla dar. Hemma sitter jag minst en meter från skärmen. Läget här tillåter inte det. Stolarna är mjuka men saknar armstöd. Axelöm !! Handlovstöd är jag också van vid. Herre jösses vilken toppmiljö det var på SIF. Allt man önskade fick man. Vädret nollgradigt när jag cyklade iväg kl 8:10.
Igår var det 18 degrados sobre zero, som man säger på spanska. Det är faktiskt så att många meningar i mitt huvud formas på engelska, tyska och spanska. Kuriöst, är det ålderdomen som lockar fram skolminnen.

Islamportal av betydelse