HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)

HEMSIDA (Från verkligheten och fantasin)
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

onsdag, april 30, 2003

Valborg verkar bjuda på fint väder. Garphyttingarna och jag ska åka till Hallsberg och fira. På Datorteket går allt sin gilla gång. Mycket människor är det som flimmrar förbi. Just nu sitter en liten syrianska snett emot mig. Bergsäkert nöjessurfar hon inte utan arbetar målmedvetet. Vi slutar 12:00 och det blir fortsatt rensning av lägenheten inför flytten till Majorsg. Fy fan vad skit man har lagt ut sina surt förvärvade på. ----Jag arbetar på ett bildspel med Goya, Courbet och Kylberg. Goyas monumentala grejor har jag nyligen sett på NM och de slog mig mitt i planeten med sin charm, jag stod länge. Gick och fikade och tillbaka.
Engelsk TV är bara bäst