-----Från verkligheten och fantasin-----

-----Från verkligheten och fantasin-----
Från idévärlden. Den egentligt sanna, som ligger bortom tid och rum(enligt Platon) Och från verkligheten. Den flyktiga!!

måndag, april 28, 2003

Måndag, skitväder, håglös. Man vill mest sitta och surfa runt på nätet. Örebro Folkhögskola har öppet hus och vi får gå dit på besök om vi vill. Det vill jag nog. Hur det än är vill jag fortfarande möta nya människor och miljöer. Detta tar sig även uttryck i att jag oftare går på stan än i skogen. I söndagsmorse såg det för jävligt ut sedan alla besvikna djurgårdsfans härjat. Så mycket skräp har jag aldrig sett. Det hör också till att burkletarna sprider ut skräpet ur papperskorgarna i sin löjliga buisness. En hel dags/natts letande för ett litet paket cigaretter.
När ska jag börja plugga Excel på allvar?? Inte här i alla fall, det är lite svårt att koncentrera sig med folk omkring. Och arbetsställningen som jag inte förlikar mig med.
Lite vinster har det blivit på hästarna, en tusenlapp, värt att nämnas ?? Kanske för att jag aldrig går upp i spel utan ligger kavar på 50 lapp nivån.